כלים שכל חברת היי-טק צריכה

בשנת 2016, תוכן הווידאו נצפה ע"י 3/4 ממשתמשי האינטרנט הצרכניים. הנתון הזה במגמת עליה מתמדת ומאמינים כי עד שנת 2021 הווידאו ישתלט על כ-80 אחוז מתכני האינטרנט לצרכנים. חברות ההיי-טק שלא התקדמו ליצירת מגע שכזו עם קהל היעד שלהן, מעמידות את עצמן בחסרון תחרותי מול המתחרות.

Live video streaming, היא כלי מעולה לתקשורת יעילה עם צרכנים שמחפשים לתקשר טוב יותר עם המותגים המועדפים או החברות המועדפות עליהם ללא מחסומים. מתוך המחשבה הזאת אפשר רק להבין שהקו שמבדיל בין פרסום לבין תוכן הופך למטושטש. אבל במידה ויש תחושה שעדיין זה לא הזמן הנכון לאפשר הצצה לקהל הרחב, סרטון תדמית או סרטון corporate יהיו נקודת פתיחה מעולה ויהיו לשגריר החברה.

חברות ההיי-טק השונות חייבות לנצל את ההזדמנות המונחת לפניהן ולהשתמש בתוכן ווידאו כדי להגדיל את קהל הלקוחות שלהן. אחת הפלטפורמות הכי יעילות למגמה המתרחבת בשימוש של וידאו היא כמובן YouTube. משום שהיא נחשבת כממלכת הווידאו המרכזית של האינטרנט כיום, היא חייבת להיות שחקן מרכזי באסטרטגיה השיווקית של כל חברה שמחפשת להרחיב את מאגר הלקוחות שלה.

הצרכן הפשוט משתמש ב- YouTube כמקור ויזואלי וראשוני להבנה של המותג אליו הוא נחשף, ובדיוק מהסיבה הזאת היא משמשת ככלי לתיאום ציפיות בין צרכי הלקוח הפוטנציאלי לבין תוכן הווידאו שמתפרסם ע"י החברה.

הנה דוגמה מעולה לאיך עושים את זה:

 

 

 

Submit a comment