גם אתם מדפדפים באינסטגרם בזמן הטיול עם הכלב? בזמן שאתם ממתינים לאוטובוס? או סתם מדברים בנייד ברמקול? תמונות זה אחלה! אבל אין כמו סרטון קצר, קצבי ויצירתי.
על פי דו"ח הניידות של Ericsson שפורסם לקראת סוף 2016, וידאו יהווה כ- 70% מכלל התעבורה בניידים עד 2021, מדובר בגידול של 55%. יחד עם זאת, פייסבוק ממשיכה לשפר את האלגוריטם של אינסטגרם כדי להתאים לנו את התוכן הנכון ביותר עבורינו, כאשר הדגש הוא על תוכן וידאו.
אז מצאנו לנכון, לשתף 5 מותגים שכבר עושים את זה. לפניכם 5 מותגים שיוצרים תוכן וידאו באינסטגרם ונהנים מצפיות, תגובות, מעריצים ואוקיאנוס כחול ממתחרים.
מותג מספר 1 – Ben & Jerry's:
אולי המותג הותיק ביותר שמייצר תוכן וידאו באינסטגרם. בדומה למותגים רבים, אינסטגרם הינה הפלטפורמה השלישית בגודלה של מותג הגלידות. אך אינסטגרם הינה הפלטפורמה בעלת האינג'יידמנט הגבוה ביותר עבור Ben & Jerry's. לכן המותג אינו מוותר על הזירה ומייצר תוכן וידאו בתדירות גבוה. התכנים כוללים: קטעי HOW TO, וידאו קליפים ואפילו שתפים עם מלכ"ר למען המודעות בנושא שינוי האקלים.
מותג מספר 2 – LEGO:
המותג הדני מייצר נתונים יוצאים מן הכלל בפלטפורמת ה- 60 שניות. על פי הנתונים המתפרסמים באתר TUBULAR, המותג הדני מצליח לגרום למיליון אמריקאים לצפות בתוכן וידאו שלהם. מיליון צפיות נרשמו רק בחודש נובמבר, הסרטונים של LEGO עומדים על ממוצע של 80000 צפיות עבור סרטון ומעל 100000 תגובות. תדירות התוכן היא גבוה מאוד, זה מגיע לפעמים לשני סרטונים ביום. התוכן תמיד אקטואלי לסדר היום החברתי, לאירועי תרבות (קולנוע) או קלנדארי (חגים).
מותג מספר 3 – TASTY:
כן, התאגיד הבלתי מעורער בתחום התוכן וידאו BuzzFeed, שולטים גם כאן בענק עם המותג הנהדר שלהם TASTY. תכלס! אי אפשר להתחרות בהם, אבל הי! תמיד כיף לצפות בתוכן שלהם… ובנינו, כולנו חשבנו או אפילו העתקנו מהם, אז למה שלא ניקח השראה ונביא גם תוכן מגניב לפלטפורמה אינטימית כמו אינסטגרם?
מותג מספר 4 – Starbucks:
לדעתנו, העבודה הכי יפה, נכונה ויעילה שתראו מצד מותג באינסטגרם. אין כאן הפקות מורכבות, הכל פשוט, עשיר בדימיון, יצירתיות נאיבית ומותג נבון שמבין שכדי לייצר מערכת יחסים עמוקה עם הצרכן, עליך לתת לו משהו מעבר. אנחנו ממליצים לעקוב אחר העמוד של Starbucks ולהינות ממינימליזם יצירתי. סטופמושיין, מוזיקות מרגשות, צילומים פשוטים והמון קפה 🙂
מותג מספר 5 – קוקה קולה:
שיהיה ברור, קוקה קולה תפסו מקום מכובד ברשימה בחסד. החברה האלה יודעים את העבודה. בחודש האחרון נעשתה עבודת תוכן וידאו יוצאת מן הכלל. זה מתחיל באיפיון שפה ויזואלית ייחודית – מאין סטופמושיין ספק גיפ, ספק וידאו. מינון נכון בין קומדיה לרגש. ליהוק מדויק שמספר סיפור, כמו שרק קוקה קולה יודעים לעשות. ארט, מטריף ומקורי. בקיצר עבודה מוקפדת, חכמה שמתורגמת לתוצאות ומספרים מרשימים ביותר.
שיהיה חג חנוכה שמח… מוזמנים להירשם לבלוג שלנו ומדי פעם נשלח לכם חומר להשראה או הרחבת אופקים.
מעניין .. אהבתי 🙂