האקלים התקשורתי, עולם המדיה, הפך לקפיטליסטי מאי פעם. תביאו ראשים! כמה שיותר ראשים! זה כל מה שמעניין, לא איכפת לנו מה תעשו, איך ולמה, פשוט תביאו ראשים. אנו מרבים לשמוע על אפליקציות, ערוצים, טכנולוגיות שנמכרו במיליונים לפני שהן בכלל הפכו למשהו שיש בו צורך, למה? כי יש להם USER. זה סוד המשחק – USER, זה למה וויז נמכרה בארגזים של כסף וזאת הסיבה העיקרית שפייסבוק וגוגל שולטים עלינו והפכו לאלוהים של שנות ה- 2000.
אני אמחיש כמה שווים USER או יותר נכון "ראשים" ע"י סיפורו של היוטיובר האהוב עלי CASEY NEISTAT. קייסי היה אחד היוטיברים הראשונים, יצר סרט מרגש ונוגע ללב שהביא אותו לחשיפה מרשימה ביותר ביוטיוב – זהו סרטון הראשון של קייסי:
מהר מאוד קייסי הפך לכוכב יוטיוב. יצר סרטים נהדרים ומותגים לקחו אותו לקמפיינים. הוא אכן יוצר תוכן נהדר, אבל לפני שנתיים, כאשר הגיע למספר מרשים של 3 מיליון עוקבים. התאגידים נכנסו לתמונה. ביקשו ממנו לפתח עולם ויזואלי אשר יעזור לייצר שיחת וידאו משופרת. עבר קצת זמן ואז הוא הקים את BEME. שנכון להיום, נמכרה בסכום של 30 מיליון דולר ל – CNN. מה היה הסוד של קייסי, כנות, אוטנטיות וכמובן USER. הכירו את BEME:
אז זה הסיפור היום. מותגים, אנשים פרטיים, כולם צריכים לרדוף אחרי USER, זאת הדרך להרוויח עוד כסף, להתפתח ולהתקדם. תם העידן שבו יצרנות הייתה הדרך לכסף, היום הדרך לכסף ולהצלחה נמצאת במציאת ראשים שילחצו על "עקוב" או יורידו את האפליקיציה מאחת החנויות שנמצאות אצלם בנייד.
זה אחד הסרטים שממחישים כמה הבחור גאון והוא פשוט יודע לייצר תוכן טוב!!! – צפייה מהנה: