תוכן הוידאו בטוויטר כובש את אסיה

טוויטר הודיעה על 35 שותפויות חדשות באסיה, ליתר דיוק- בחלק הפסיפיק, של תוכן וידאו. השותפויות צפויות להביא מאות שעות של סרטונים בלעדיים ותכנים מקוריים.

תוכן "לייב" הוא הליבה של טוויטר. במהלך הרבעון השני, טוויטר הזרימה יותר מ -1,200 שעות של תוכן בשידור חי מכל המותגים המובילים בנושאים שונים כגון ספורט, חדשות, ובידור. "אסיה פסיפיק היא מנוע הצמיחה של טוויטר", אומר סמנכ"ל טוויטר העולמי של ההכנסות והתפעול מת'יו דרלה.

אזור אסיה פסיפיק הוא חממה עבור וידאו באינטרנט. על פי דוח של eMarketer, עם למעלה מ -1.10 מיליארד צופים של תכנים דיגיטליים. האזור יביא להרשמה של מנויים חדשים- יותר ממחצית מהסה"כ בעולם. זהו מקום מושלם עבור טוויטר לרכישת מנויים, שראה, דווקא שם, צמיחה איטית יותר מהרגיל.

אחת מהשותפויות הבולטות נוצרה עם Filmfare Awards- טקס חלוקת פרסים בבוליווד. יועברו סרטונים של המועמדים לפרס, שטיח אדום, מאחורי הקלעים, וקליפים קצרים עם הזוכים. זו השנה הראשונה בה צופים מרחבי העולם יוכלו ליהנות מתוכן וידאו חי בטוויטר של הטקס עצמו ותכנים נהדרים נוספים.

שותפות מעניינת נוספת היא עם ארגון הקריקט הבינלאומי. קריקט הוא המשחק הכי פופולרי באזור אסיה- פסיפיק, וטוויטר נערכת למשחקים בינלאומיים מדי שנה. מעריצים יוכלו לחוות רגעים גדולים/מאושרים/ מהמשחקים האחרונים שיערכו בשנת 2018.

זה רק עניין של זמן עד שאירופה תתחיל גם לעשות שימוש בתוכן לייב בטוויטר.

 

 

 

 

Submit a comment