5 דברים שחייבים לדעת על תוכן וידאו ממומן

בשנת 2017 היו מעל 24 מיליארד צפיות של תוכן וידאו ממומן. איך זה מתורגם לכסף אתם שואלים? 1.2 מיליארד דולר של ערך מדיה. תוכן וידאו מעולם לא היה יותר פופולרי. למותגים יש הזדמנות למצוא ולייצר את התוכן הנכון, ולהגדיל את קהל היעד שלהם על ידי שותפויות עם פאבלישרים ומובילי דעה שהם בעצם פרטנרים של הרשות החברתיות. אז הנה כמה תובנות על התוכן וידאו הממומן, שיכולת ההשפעה שלו על הצרכן גדולה יותר מאשר מכירה ישירה.

בשנה האחרונה, חמשת המותגים השותפים המובילים של פייסבוק גרפו 2.4 מיליארד צפיות ו-36 מיליון מחויבויות (Engagement). ביניהם- NowThis, Tasty, ו- Unilad.

תוכן וידאו של אוכל הוא הנצפה ביותר מבין הוידאו הממומן. בין התאריך 1.1.18 ועד לתאריך 30.4.18, תוכן של אוכל היה הנצפה ביותר בפייסבוק בארצות הברית. 460 מיליון צפיות קרו בארבעה חודשים הראשונים של 2018, כאשר היו בממוצע 292 מיליון צפיות בלושה ימים הראשונים של הקמפיין.

בשנת 2017, תוכן הוידאו הממומן גדל ביותר מ100% בכל המדדים בשווי מפתח באירופה. העלאות, צפיות, ומחויבויות של תוכן וידאו ממומן, צמחו בעיקר במדינות כגון בריטניה, גרמניה ואיטליה. בצרפת, צפייה של תוכן וידאו ממומן גדל ב279% אחוזים לעומת שנת 2016.

לא רק תחום האוכל תופס תאוצה. חברות שונות, מסטארט אפים ועד לקורפורטים גדולים, מבינים שתוכן וידאו ממומן הוא השלב הבא באסטרטגיית השיווק. באירופה, תוכן וידאו ממומן בתחום ההי-טק גדל במהירות גם בפייסבוק וגם ביוטיוב. בבריטניה, וידאו ממומן בתחומי טכנולוגיה בפייסבוק גדל השנה ב200%.

ממוצע הצפיות בקרב התכנים הממומנים הפופולאריים ביותר הינו 10 מיליון צפיות בשלושה ימים הראשונים לאחר העלאתם.

 

 

Submit a comment