איך מותג שומר על אותנטיות בתוכן וידאו?

איך שומרים על אותנטיות בעידן שבו יש כל כך הרבה ספאם ותוכן מכירתי/מזויף/ לא רלוונטי?

כאשר מותג יוצר אסטרטגיית שיווק בווידאו, על מנת ליצור מודעות ברשתות החברתיות, עליו לדעת כיצד להיות הכי אותנטי שניתן. חברות רבים חושבים שבגלל סוגיות שקורות בעולם וטרנדים חולפים, עליהן להישאר רלוונטיות, אך לעיתים, מאבדות מהקול והערך שלהן. אז איך להישאר רלוונטי ועדין להיות נאמן לעצמך?

דבר ראשון, על המותג להבין מה מטרת העל שלו מבחינה שיווקית. לאחר מכן יש למצוא את הדרך שבה המסר מועבר בצורה אותנטית, אבל גם נותן את הערך המקסימלי עבור הצרכן.

ערך יכול להופיע במספר דרכים שונות- חינוכי, מצחיק, או פשוט מועיל ושימושי. אבל הוא לא יכול להיות פשוט מצחיק. ערך מוסף הוא חיוני.

בסופו של דבר, ברוב המקרים, אנשים משתפים תוכן בעל מאפיין שכנועי. אם אתה יכול להפוך את הקהל שלך לחשוב אחרת על משהו שהם יודעים, או לעזור להם לגלות משהו שהם אף פעם לא חשבו עליו, זה המתכון להצלחה.

חברת וולפסוואגן הפיקה סרטון מצוין שממחיש עד כמה מסר שמועבר באופן אותנטי, תורם הן למותג עצמו והן לצרכן:

 

Submit a comment