יוטיוב משתלט על העולם

ביום חמישי (3.5) דיברה סוזן ווצ'יקי, מנכ"לית יוטיוב מול 4,200 אנשים נלהבים באירוע שנערך בסיטי הול רדיו, רוקפלר סנטר, ניו יורק. סוזן שיתפה את הקהל בנתונים מדהימים, ובעובדה אחת שהותירה המון פיות פעורים- מדי חודש יש ליוטיוב מעל 1.8 מיליארד משתמשים מחוברים. לדבריה, יוטיוב פותחת דלת לכל אחד בעל טלפון סלולרי וחיבור לאינטרנט. גלובליזציה כבר אמרנו?

דניאל אלסנר, מנכ"ל קלוג, ציין בכנס כי בין 60-70% מתקציב השיווק מכוונים לתכני וידאו בפלטפורמות דיגיטליות. קמפיינים של תוכן וידאו הם אלה שיוצרים ומובילים את האסטרטגיה השיווקית, מה שפעם לא היה קורה.

מותגים גדולים כבר יודעים כי הדו שיח האפקטיבי עם הצרכן נמצא בדיגיטל, עם הנתונים הללו אנחנו מבינים מדוע מותגים מובילים בעולם כמו טויוטה, רד בול, פדאקס, זונחים פלטפורמות "ישנות" ומייצרים תוכן וידאו ביוטיוב.

הנה דוגמא מצוינת שממחישה כמה גדול הכוח של יוטיוב. שני חברים שמאסו במחירי סכיני הגילוח, החליטו לפתוח חברה שבה כל סכין נמכרת בדולר. הם העלו סרטון פשוט, סרקסטי וקולע על החברה ועל המוצר, ובתוך פחות מ48 שעות קיבלו 12,000 הזמנות. כיום יש לוידאו 25 מיליון צפיות.

 

Submit a comment