5 מותגים שעושים תוכן וידאו נכון באינסטגרם

גם אתם מדפדפים באינסטגרם בזמן הטיול עם הכלב? בזמן שאתם ממתינים לאוטובוס? או סתם מדברים בנייד ברמקול? תמונות זה אחלה! אבל אין כמו סרטון קצר, קצבי ויצירתי.

על פי דו"ח הניידות של  Ericsson שפורסם לקראת סוף 2016, וידאו יהווה כ- 70% מכלל התעבורה בניידים עד 2021, מדובר בגידול של 55%. יחד עם זאת, פייסבוק ממשיכה לשפר את האלגוריטם של אינסטגרם כדי להתאים לנו את התוכן הנכון ביותר עבורינו, כאשר הדגש הוא על תוכן וידאו.

אז מצאנו לנכון, לשתף  5 מותגים שכבר עושים את זה. לפניכם 5 מותגים שיוצרים תוכן וידאו באינסטגרם ונהנים מצפיות, תגובות, מעריצים ואוקיאנוס כחול ממתחרים.

מותג מספר 1 –  Ben & Jerry's:

אולי המותג הותיק ביותר שמייצר תוכן וידאו באינסטגרם. בדומה למותגים רבים,  אינסטגרם הינה הפלטפורמה השלישית בגודלה של מותג הגלידות. אך אינסטגרם הינה הפלטפורמה בעלת האינג'יידמנט הגבוה ביותר עבור Ben & Jerry's. לכן המותג אינו מוותר על הזירה ומייצר תוכן וידאו בתדירות גבוה. התכנים כוללים: קטעי HOW TO, וידאו קליפים ואפילו שתפים עם מלכ"ר למען  המודעות בנושא שינוי האקלים.

מותג מספר 2 – LEGO:

המותג הדני מייצר נתונים יוצאים מן הכלל בפלטפורמת ה- 60 שניות. על פי הנתונים המתפרסמים באתר TUBULAR, המותג הדני מצליח לגרום למיליון אמריקאים לצפות בתוכן וידאו שלהם. מיליון צפיות נרשמו רק בחודש נובמבר, הסרטונים של LEGO עומדים על ממוצע של 80000 צפיות עבור סרטון ומעל 100000 תגובות. תדירות התוכן היא גבוה מאוד, זה מגיע לפעמים לשני סרטונים ביום. התוכן תמיד אקטואלי לסדר היום החברתי, לאירועי תרבות (קולנוע) או קלנדארי (חגים).

Team up with Batgirl in pursuit of The Joker's Notorious Lowrider!

A video posted by LEGO (@lego) on

מותג מספר 3 – TASTY:

כן, התאגיד הבלתי מעורער בתחום התוכן וידאו BuzzFeed, שולטים גם כאן בענק עם המותג הנהדר שלהם TASTY. תכלס! אי אפשר להתחרות בהם, אבל הי! תמיד כיף לצפות בתוכן שלהם… ובנינו, כולנו חשבנו או אפילו העתקנו מהם, אז למה שלא ניקח השראה ונביא גם תוכן מגניב לפלטפורמה אינטימית כמו אינסטגרם?

Pretty solid from @tastyjapan SLEEPING RICE BEAR EGG BLANKET Servings: 1 INGREDIENTS 1 tablespoon sesame oil 3 cloves garlic, minced 3 tablespoons soy sauce 3 cups cooked short-grain rice 2 eggs ½ teaspoon salt 1 slice cheese 1 sheet roasted seaweed PREPARATION Cook the garlic in the sesame oil until garlic starts to brown slightly. Add the soy sauce and rice, mixing until the rice is evenly coated. Set aside. Beat the eggs with the salt in a medium bowl. Pour the egg mixture into a nonstick pan over low heat, and swirl the egg around the pan into a perfect circle. Cook on low heat until the egg is cooked through, then remove from heat. Mold the rice into 2 large oval shapes, the larger one for the body and smaller one for the head. Make the arms and legs by molding the rice into 4 small cylinder shapes. Make the ears by forming small half circles with the rice. Cut 2 circles from the cheese using a bottle cap. Slice one of the circles in half. These will be the ears, and the full circle will be the nose. Using scissors, cut 2 extremely short and thin strips from the seaweed for the eyes. Cut a small triangle for the nose. Slice a 1½-inch strip from the large egg circle, and roll that up for the pillow. To assemble, place the pillow on the edge of the plate, and plate the head on top at an angle. Place the body next to the head, followed by the 4 arms and legs. Place the two rice ears on the bear, then the two cheese ears on the rice ears. Place the cheese nose farther down on the face, then place the seaweed triangle in the middle of that. Carefully place the two “eyes” next to the nose. Lay the egg blanket over the sleeping bear, making sure to tuck him in afterwards! Say goodnight to the little bear, or eat it if you’re a monster.

A video posted by Tasty (@buzzfeedtasty) on

מותג מספר 4 – Starbucks:

לדעתנו, העבודה הכי יפה, נכונה ויעילה שתראו מצד מותג באינסטגרם. אין כאן הפקות מורכבות, הכל פשוט, עשיר בדימיון, יצירתיות נאיבית ומותג נבון שמבין שכדי לייצר מערכת יחסים עמוקה עם הצרכן, עליך לתת לו משהו מעבר. אנחנו ממליצים לעקוב אחר העמוד של Starbucks ולהינות ממינימליזם יצירתי. סטופמושיין, מוזיקות מרגשות, צילומים פשוטים והמון קפה 🙂

 

We made them red. You made them art. #RedCups ❤️

A video posted by Starbucks Coffee ☕ (@starbucks) on

מותג מספר 5 – קוקה קולה:

שיהיה ברור, קוקה קולה תפסו מקום מכובד ברשימה בחסד. החברה האלה יודעים את העבודה. בחודש האחרון נעשתה עבודת תוכן וידאו יוצאת מן הכלל. זה מתחיל באיפיון שפה ויזואלית ייחודית – מאין סטופמושיין ספק גיפ, ספק וידאו. מינון נכון בין קומדיה לרגש. ליהוק מדויק שמספר סיפור, כמו שרק קוקה קולה יודעים לעשות. ארט, מטריף ומקורי. בקיצר עבודה מוקפדת, חכמה שמתורגמת לתוצאות ומספרים מרשימים ביותר.

 

Tag 'that' friend who would help you own the holidays like this. #WeSleigh

A video posted by Coca-Cola (@cocacola) on

 

שיהיה חג חנוכה שמח… מוזמנים להירשם לבלוג שלנו ומדי פעם נשלח לכם חומר להשראה או הרחבת אופקים.

1 Comment

Submit a comment