ניצול נכון של קתרזיס

 

 

יוטיוב שיפרה בצורה משמעותית את ה"כפתורים" שבסוף הסרט או באמצע כדי להפנות צופים למתחמים אחרים. מה שבעצם יוטיוב שיפרו, זה היכולת שלנו כיוצרי תוכן/מפרסמים, לנצל את ה"קטרזיס" כדי להניע את הצרכן לפעולה. רגע השיא של הסרט, החלק המצחיק, העצוב, המרגש, המחבר, הפך לרגע שיא של הנעה פעולה הרשמה/מכירה או כל פעולה אחרת.  איך זה עובד?  בסוף הסרט יש יכולת להפנות החוצה אל מיניסייט או אל מספר סרטים אחרים. שימוש יפה, חכם ואסטרטגי תוכלו לראות בקמפיין האחרון של AMERICA EXPRESS כאשר ישנה הפניה בסוף הסרטונים על פי תחומי עניין או הומור:

אבל זה עוד כלום. עם היכולת הזו ניתן לייצר FLOW של גולש/צופה בדיוק על פי טעמו האישי. הדבר הזה מאפשר לנו כמותגים/יוצרים תוכן/משווקים/מפרסמים להבין את הצרכן, לנתח התנהגות ובעיקר להיות עבורו מתאים ולא מציק.

הרפרנס המדהים ביותר הוא של KNORR. הם כבר לקחו את הנושא צעד אחד קדימה ויצרו עולם תוכן על פי רגשות. בסופו של סרט מרגש, אתם בוחרים לאן להמשיך תחת הקונוטציה שמתאימה לכם עבור LOVEATFIRSTTASTE# . אחרי בשחרתם את העולם שלכם, יצרו עבורכם עולם שלם ומאופיין בדיוק על פי עולם התוכן שלכם. הכל באתרים ייעודיים עבור הטעם האישי שלכם. אם שואלים אותנו, זה הפרסום של העתיד:

 

 

 

 

Submit a comment